L'Espai Públic com a projecte Urbà

Dimarts de 8:30 a 11:30

Dijous de 10:30 a 13:30

Presentació

El travat dels termes del binomi Arquitectura i Tecnologia avança ja els interessos d’aquest taller temàtic que involucra interessadament professorat de diferents departaments de l’Escola. El Taller proposa aprofondir en la sintesi del conjunt de coneixements adquirits per l'estudiant al llarg de la seva formació disciplinar, dotant d’unitat formal decisions traçades des de l’escala urbana fins al detall constructiu. El Taller Arquitectura i Tecnologia tracta regularment diferents temes dels proposats orientativament: “Sistemes tecnològics”, “Eficiència energètica”, “Edificació de nova planta”, “Rehabilitació”, “Projecte i temps”. El Taller Temàtic 1, semestre de Tardor, desenvolupa regularment el projecte en col·laboració amb institucions públiques del país, habitualment Ajuntaments. El taller temàtic 2, semestre de Primavera, desenvolupa sistemàticament el projecte en col·laboració amb una Escola d’Arquitectura Europea. Amb aquest conjunt d’institucions així com amb empreses i industries de la construcció el Taller Arquitectura i Tecnologia estableix convenis de col·laboració Tant a través de les temàtiques específiques esmentades com dels inputs de cada Taller semestral (programa, lloc, sistemes, estratègies de projecte, etc), el Taller Arquitectura i Tecnologia ofereix el projecte com a resolució de casos d’estudi concrets proposats per aquestes institucions.

+programa